Måndag

Hej!
En ny dag, ett nytt blogg inlägg. Försöker få ihop alla html-koder men allvarligt talat, denna sajten är inte särskilt smart med alla koder. Men jaja jag ska få igång det någon gång, jag ger mej inte. ;)
Idag var gick jag upp tidigt som vanligt (06.40) och gick till bussen. Fan! glömde cykeln vid hållplatsen idag igen -.-'  Får ta och övertala pappa att gå ner till hållplatsen med mej och hundarna. Det är ju redan mörkt ute. Men iallafall. Kom till skolan och vi hade mentorsnack. Jag får byta praktikplats! :D Trivs inte på det stallet jag är nu, man känner sig oduglig typ för dom säger : gör så, gör si, man kan göra så, då gör hästen så! alltså, jag är inte 5 år. Säger inte vilket stall det är, det spelar ingen roll men är glad för att jag får byta. =)  Efter det var det samhällskunskap och det var tråkigt som vanligt men sedan åkte jag till backaplan å träffade föräldrarna och så åkte vi till IKEA :P Köpte inget speciellt, bara två mjuka tofflor.
Allmänt humör idag; irriterad, typ mot allt och alla. Många orsaker. Någon som vill göra mej glad? haha :P  
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0