Tisdag

Idag har det varit skola som vanligt. Först var det två föreläsningar om stallsäkerhet och stallbyggnad och sedan var det lite valfritt. Vi har fokus vecka i skolan och då ska man ta igen prov och sådana saker som man har missat. Lärarna vart sura, eleverna var också det. Vi ska lämna in ett projekt på fredag och alla har inte hunnit göra typ ingenting.(meningen blev fel men ni fattar väl ändå ;) ) och lärarna vägrar att flytta fram Deadlinen. då får dom faktiskt skylla sig själva ifall dom tycker att alla ska få IG. Och så kom ena läraren in på lektionen och sa att jag skulle göra omprov i matten?! Jag sa att jag hade ingen aning om det och att jag inte fått reda på resultatet. Då sa hon att jag skulle allt ta reda på resultaten själv. ehm VA?! Jag kan inte veta när hon har rättat mitt prov lixom. Börjar redan bli trött på lärarnas krav. Dom har lite för höga för oss som första klass i skolan. För oss överhuvudtaget. Vi har haft jättemycket jobb och förväntades jobba över lovet också. Glöm det. Aldrig att jag pluggar ihjäl mig på ett lov som är till för att vila upp sig. Nej, det tänker jag inte göra.
Tillbaka till skolan igen då. Åt lunch- spagetti med köttfärssås. Var väl sådär, smakade inte så mycket och spagettin var lite klibbig. Men ingen dålig mat överlag så att säga. Sedan var det 2½ timmar projekt igen! (jobbigt) och det gick sådär. Halv fyra var det hem. Gick segt, var jättetrött. Cyklade hem :P sedan kommer jag inte ihåg xD var antagligen tv och data.. Nu sitter jag också vid datan och snackar med lite olika. Imorgon blir det av till (förhoppningsvis)nya praktikstallet, ska bli spännande. Skönt också, för vi börjar 12.00 eftersom hon inte kunde vara där tidigare. Vi slutar 5 då men det gör inte så mycket det är ju trots allt bara 5 timmar.  Det var nog allt för idag, finns massa jag kan skriva om men då skulle det inte bli så rolig läsning. fats inte för att den är så rolig nu heller då men ändå xD
Tack för mej idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0