Stallet

(Onsdag)
Jag och Micki var i stallet. De var väl roligt ;P och vi gjorde de man brukar göra i ett stall. En häst som heter Dola hade haft lite kolik på kvällen innan så vi longerade henne lite- Western stile och sedan gick vi ut med henne en liten mini runda :P säger detta om typ alla hästar men hon är också söt =)
Vi försökte göra katterna lite tamare men det gick väl sådär xD jag fick ett litet rivsår av en kattunge, men det kändes inte för den lille har ju knappt nåra klor :P
Tog in och ut alla hästar. massa mini shettisar som är så gosiga :] gjorde väl inte så mkt mer. Jo, vi fyllde på ligghallen med träflis, det var lite jobbigt men det gick bra ändå.. Åkte hem och sedan la jag mig i sängen för att jag var så trött, tänkte vila en liten stund men istället somnade jag och vaknade imorse när klockan ringde haha :D men det var skönt att sova lite längre än vanligt ;)

Hej och Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0