Rättegång

Idag var vi på en rättegång med klassen. Några i klassen hade begått ett mord.  haha nej då vi kollade på när andra hade rättegång :P Det var om misshandel och den misstänkte bevisades oskyldig (han var oskyldig) hehe det var lite segt och så men det var inte så farligt. Sedan började det snöa <3 mysigt mysigt =]
Åkte till "mammas" gym och lånade hennes kläder xD haha och så tränade jag lite. Måste göra det för jag får så ont i knäna hela tiden. Sedan åkte jag hem och tog med cykeln hem sedan i fredags..:P Jag blev sur på den för att den gjorde så att jag åkte rätt ner i gatan i fredas >:(   (åkte på en isfläck tydligen och bromsade och den gled iväg och jag, tja man kan säga att jag föll pladask för den nyfallna snön) så cykeln fick sitt straff och stod på hållplatsen över helgen. haha xP 
Och nu är jag hemma (har gjort lite saker i mellan men ingen särskilt speciellt) och ska titta på Tropic Thunder med mamma och pappa haha :P den är ju så bra den filmen :D

hej och tack ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0