Onsdag

Idag var jag på det nya praktikstallet. Började 12 men jag gick och la mig vid halv tre haha. Inte så smart kanske, men tiden bara rann iväg ;) Vaknade halv 9 av mig själv (en timma tidigare än vad jag tänkte mig) och hade en lugn morgon. Dushade och åt sedan frukost med mamma och pappa.Cyklade till bussen och åkte iväg. Jag mötte en tjej som jobbar i stallet där så jag fick veta vägen, hade nog inte hittat rätt utan vägledning :P . Vi (jag och hon som jobbar där, Nina) började med att mocka och byta vatten i hinkarna. Sedan packade vi lite höpåsar och åt lunch. Efter det- ännu mera höpåsar. Ute i stormen med 40 höpåsar att packa (jag överdriver inte, det var 18 extra höpåsar idag) tog några timmar. kändes som det iallafall, och gjorde nog det.. Efter det så tog vi in hästarna och la ut hö till lösdriftarna ( :P ) . Då var klockan halv 5 och jag slutade. Gick till bussen och åkte hem. Nu har jag ätit och bytt om och lite sådant och jag är jättetrött i hela kroppen.. Prova att packa så många höpåsar och säg att du inte är trött i kroppen, då tror jag dig inte ;D haha.. Det var väl det just nu som jag har gjort.. skriver kanske mer sedan..

Hej och tack sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0