Lördag

Idag sov jag 12 timmar. Somnade i soffan vid halv 1 och vaknade halv ett på dagen sedan :P (jag vaknade typ 5 minuter halv två och gick och la mej i sängen ) Jag är vaken i princip hela dagarna under veckan och sedan sover jag jättelänge på helgen haha :P  Sedan åkte jag med farmor till Liseberg. Självklar glömmer man kameran-.-  men iallafall så gick vi runt där och kollade på alla juliga saker =) Jag köpte ett par mysiga vantar för 49:- (såna som brukar var mycket dyrare) och så vann jag: *trumvirvel*..............Mögelost! haha :p den var äcklig så farmor fick den.. Sedan åkte vi och hämtade hundarna och åkte hem till farmor och åt lax och macka :)  såg på film och sedan gick jag och la mej i sängen :p Nicke la sig typ 1mm från mitt öra och började snarka jättehögt xD så låg han typ halva natten. Jag fick inte så mycket sömn kan jag ju säga...Förlåt för denna slarviga texten, men den bara blev så :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0